Cele:

 

  • Poznanie możliwości edukacyjnych platformy Kahoot.
  • Kształcenie kompetencji matematycznych.
  • Umiejętne wykorzystanie platformy Kahoot do: aktywowania uczniów, wyrabiania umiejętności współpracy i uczenia się przez działanie.
  • Realizowanie podstawy programowej z wykorzystaniem TIK.

 

 

Program:

1.    Rejestracja i zakładanie konta na platformie Kahoot. Pobieranie aplikacji na telefon.
2.    Tworzenie quizów na platformie Kahoot. Dodawanie zdjęć i filmów.
3.    Kody ID. Rozpoczynamy quizowanie.
4.    Game-based learning w Kahoot - interakcje w formie grywalizacji.
5.    Projektowanie działań wieloetapowych z wykorzystaniem quizów i kodów QR.
6.    Platforma Kahoot metodą: aktywowania uczniów, wyrabiania umiejętności współpracy i uczenia się przez działanie.
7.    Przykłady dobrych praktyk.

 

Prowadzący:

doradca metodyczny matematyki w latach 2000-2018, edukator TIK, ekspert ds. awansu zawodowego, egzaminator OKE. Preferuje nowoczesny styl nauczania, m.in. z wykorzystaniem TIK oraz nacisk na rozwijanie kreatywności i twórczego potencjału uczniów, co znacząco wpływa na efektywność nauczania i sukcesy uczniów na egzaminie i w dalszej karierze zawodowej.