Proces indywidualizacji nauczania

Proces indywidualizacji nauczania

Cele
  1.  Nauczyciel wie na czym polega indywidualizacja pracy z uczniem i wdraża jej założenia w pracy.
  2.   Nauczyciel zna podstawy prawne procesu indywidualizacji.
  3. Nauczyciel rozumie rolę i znaczenie pomocy psychologiczno – pedagogicznej w procesie indywidualizacji.
  4.  Nauczyciel zna style uczenia się i potrafi je rozpoznać.
  5. Nauczyciel zna typy inteligencji wielorakich i potrafi je zdiagnozować.
  6.  Nauczyciel wie na czym polega ocenianie kształtujące.
Program
  1.   Podstawy prawne procesu indywidualizacji.
  2.  Znaczenie pomocy psychologiczno – pedagogicznej w procesie indywidualizacji.
  3.  Formy dostosowania procesu kształcenia do indywidualnych potrzeb i możliwości uczniów.
  4. Jak realizować indywidualizację nauczania?
  5.  Style uczenia się.
  6. Teoria inteligencji wielorakich.
  7.  Ocenianie kształtujące jako narzędzie indywidualizacji.
Prowadzący

Pedagog specjalny z 16-letnim doświadczeniem zawodowym, oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny i TUS, terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta ręki, trener, doradca metodyczny w zakresie kształcenia specjalnego.

Czas trwania oraz cena szkolenia uzgadniane są indywidualnie z klientem.