Oferta szkoleń uwzględnia podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa na rok szkolny 2017/2018
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY na szkolenia zamkniete w wersji: pdf /word
- Podstawa programowa jako fundamentalny dokument w planowaniu pracy nauczyciela /zobacz program/
- Techniki coachingowe w dydaktyce przedmiotowej – edukacja matematyczna, przyrodnicza, informatyczna /zobacz program/
- Podniesienie jakości edukacji matematycznej – Specyficzne trudności w uczeniu się matematyki /zobacz program/
- Kurs tworzenia prezentacji w Prezi – przygotowanie materiałów dydaktycznych /zobacz program/
- Nowe technologie w pracy nauczyciela /zobacz program/
- Jak nowe technologie pomagają uczyć w edukacji matematycznej, przyrodniczej i informatycznej /zobacz program/
- Wymiana międzypokoleniowa – efektywne tworzenie nowoczesnych materiałów dydaktycznych /zobacz program/
- Współczesne zjawiska społeczne w pracy szkolnej z młodzieżą – stalking, gender, prostytucja /zobacz program/
- Cyberbezpieczeństwo – świadomość społeczna /zobacz program/
- Bezpieczeństwo w internecie. Odpowiedzialne korzystanie z mediów społecznych. Przepisy prawne dotyczące bezpieczeństwa w sieci oraz praw autorskich i pokrewnych /zobacz program/
- Wprowadzenie doradztwa zawodowego do szkół i placówek /zobacz program/
- Podniesienie jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych – dobra praktyka krajów UE i uczelni wyższych /zobacz program/
- Wprowadzanie doradztwa zawodowego do szkół i placówek /zobacz program/
- Rola wychowawcza w budowaniu zaufania w placówkach oświatowych. Jak wychowywać uczniów w klasie, wychowanków w przedszkolu. Wzmacnianie wychowawczej roli szkoły /zobacz program/
- Nauczyciel jako przywódca i osobisty doradca ucznia /zobacz program/
- Koło teatralne jako wzmacnianie wychowawcze /zobacz program/
- Porozumienie bez Przemocy w klasie jako wzmacnianie wychowawczej roli szkoły /zobacz program/
- Nauczyciel krytyczny czy empatyczny? Kto, kiedy i do czego motywuje ucznia? /zobacz program/
- Jak sobie radzić z problemami wychowawczymi w nowej szkole? /zobacz program/
- Wzmacnianie wychowawczej roli szkoły. Szkoła wobec agresji uczniów – zasady odpowiedzialności prawnej uczniów /zobacz program/
- Wychowanie w szkole czyli edukacja do dojrzałości /zobacz program/
- Jak wspierać ucznia w budowaniu pozytywnej samooceny? /zobacz program/
- Wzmacnianie wychowawczej roli Szkoły. Zaproszenie do osobistego rozwoju /zobacz program/
- Podnoszenie jakości edukacji włączającej w szkołach i placówkach oświaty. Zdrowie psychiczne szczególnym wyzwaniem XXI wieku /zobacz program/
- Podnoszenie jakości edukacji włączającej w szkołach i placówkach systemu oświaty. Dostosowanie metod pracy do indywidualnych potrzeb i możliwości uczniów /zobacz program/
- Jak radzić sobie z trudnymi i niepożądanymi zachowaniami uczniów w szkole /zobacz program/
- Projekt PROM – system pomyślnej adaptacji w szkole. Współpraca przedszkola i szkoły /zobacz program/
- Organizacja pracy z dzieckiem niepełnosprawnym /zobacz program/
- Jak wspierać dziecko na poszczególnych progach edukacyjnych – odkrywanie potencjału w dziecku /zobacz program/
- Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu i szkole Włączanie do grupy rówieśniczej, tworzenie warunków sprzyjających uczeniu się /zobacz program/
- Dziecko ze spektrum autyzmu w przedszkolu i szkole.Włączanie do grupy rówieśniczej, tworzenie warunków sprzyjających uczeniu się /zobacz program/
- Kompetencje nauczyciela w pracy z osobami ze spektrum autyzmu w kontekście edukacji włączającej /zobacz program/
- Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – planowanie pracy /zobacz program/
- Projekt edukacyjny jako metoda aktywizująca i wspierająca rozwój dziecka /zobacz program/
- Jak oceniać, aby uczyć, czyli rzecz o ocenianiu kształtującym /zobacz program/
- Strategie dobrego uczenia się /zobacz program/
- Jeden dla wszystkich, wszyscy dla jednego – projektowanie sytuacji edukacyjnych zorientowanych na wzajemną współpracę /zobacz program/
- Energizery i lodołamacze – sposób na aktywną lekcję i niezgraną klasę /zobacz program/
- Innowacyjne nauczanie z wykorzystaniem gier /zobacz program/
- Potrafię się uczyć /zobacz program/
- Planowanie procesu nauczania a efektywne uczenie się uczniów /zobacz program/
- Wspomaganie rozwoju ucznia na każdym etapie kształcenia /zobacz program/
- Jak efektywnie obserwować lekcję? /zobacz program/
- Skuteczna umiejętność pracy ze stresem. Techniki relaksacyjne /zobacz program/
- Skuteczne i umiejętne posługiwanie się własnym głosem /zobacz program/
- Warsztat pracy nauczyciela – efektywna komunikacja /zobacz program/
- Jak kształtować kompetencje kluczowe w szkole? /zobacz program/
- Skuteczne metody współpracy nauczycieli /zobacz program/
- Relacja nauczyciel – uczeń jako narzędzie budowania wizerunku szkoły i autorytetu nauczyciela jako wyzwanie współczesnej szkoły /zobacz program/
- Jak uatrakcyjnić tradycyjną wywiadówkę? Jak rozmawiać i jak nie rozmawiać z rodzicami uczniów? /zobacz program/
- Uczeń wielokulturowy w polskim systemie oświaty /zobacz program/
- Budowanie autorytetu nauczyciela poprzez nowe technologie /zobacz program/
- Rozwijanie 10 najważniejszych umiejętności nowoczesnego nauczyciela /zobacz program/
- Koncepcja pracy szkoły /zobacz program/
- Edukacja prawna – stosowanie postępowania administracyjnego w postępowaniach skargowych oraz sprawach dotyczących uczniów i wychowanków /zobacz program/
- Prawo oświatowe – zmiany w roku szkolnym 2017/2018 /zobacz program/
- Jak wykorzystać raport z ewaluacji zewnętrznej /zobacz program/
Katalog Szkoleń RODN 2017/2018