Cele
- Pogłębienie rozumienia funkcjonowania adolescentów.
- Nabycie umiejętności identyfikacji ucznia w sytuacji kryzysowej.
- Zdobycie wiedzy w zakresie ochrony i wzmacniania zdrowia psychicznego w praktyce szkolnej.
Program
- Definicje oraz uwarunkowania występowania zaburzeń depresyjnych i lękowych u dzieci młodzieży.
- Tożsamość płciowa i zaburzenia z nią związane.
- Rozpoznawanie i objawy zaburzeń u dzieci i młodzieży.
- Praca z uczniem z zaburzeniami depresyjnymi i lękowymi.
- Praca z uczniem doświadczającym zaburzeń tożsamości płciowej.
- Myśli samobójcze, próby samobójcze i samouszkodzenia.
- Sieć wsparcia: rodzic, nauczyciel, uczeń.
Prowadzący
Praktyk, edukator z wieloletnim doświadczeniem na rynku edukacyjnym.
Czas trwania oraz cena szkolenia uzgadniane są indywidualnie z klientem.