Cele:
1. Umiejętne rozpoznanie potrzeb nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego.
2. Umiejętne przekazanie informacji rozwijających samodzielność i decyzyjność młodego człowieka.
3. Wpływanie na kreatywność, odwagę i kształtowanie osobowości młodzieży poprzez innowacyjne metody pracy, ćwiczenia, rozmowy i działania twórcze.
4. Przekazanie narzędzi do obserwacji siebie , umiejętnego dokonywania samooceny, wzbogacania własnego rozwoju w osiąganiu niezależności.
5. Pokazanie innowacyjnych metod działania w zdobywaniu sukcesu.
6. Nauczenie dokonywania właściwej samooceny.
7. Zdobywanie samodzielności i innowacyjności w skutecznym działaniu ,,tu i teraz”.
8. Kształtowanie rozwoju poprzez ustalanie właściwej hierarchii wartości.
9. Trenowanie niezależności życiowej poprze uświadomienie sobie chęci ciągłego rozwoju.
Program:
1. Podstawa programowa w poszukiwaniu potencjału ucznia i wolności nauczyciela.
2. Zabawy twórcze, trening twórczego myślenia, testy coachingowe – wpływające na rozpoznanie siebie .
3. Uczucia i emocje, myśli, możliwości i słabości. Komunikacja i umiejętności społeczne jako baza niezależności i życiowego powodzenia.
4. Działania wg. inteligencji emocjonalnej D. Golemana i G. Chapmana.
5. Mindfulness w szkole i w życiu. Krótki trening.
6. Koncentracja podstawą w uczeniu i odpoczywaniu.
7. Opiekowanie się sobą podstawą w zdobywaniu samodzielności.
8. Jestem twórczy, bo wiem kim jestem.
9. Lubię siebie więc lubię ciebie.
Prowadzący: wykładowca akademicki, aktorka, coach, terapeuta , teatroterapeuta.
Czas trwania oraz cena szkolenia uzgadniane są indywidualnie z klientem.