Cel
Nabycie praktycznych umiejętności w zakresie pracy o niejednorodnych potrzebach edukacyjnych. Praca na praktycznych case study i badaniach, przy użyciu technik uczenia się.
Program
- Zasady organizowania i udzielania uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej,
- Stosowanie w praktyce zaleceń opinii z poradni psychologiczno-pedagogicznej,
- Wspieranie uczniów w trakcie bieżącej pracy z uwzględnieniem ich indywidualnych trudności oraz możliwości i predyspozycji.
- Rozpoznawanie potrzeb uczniów, w tym uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, oraz dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb –
- Rozpoznawanie i praca na indywidualnym potencjale uczniów.
- Kompleksowa organizacja procesu edukacyjnego, w oparciu o metody adekwatne do celów edukacyjnych i wychowawczych.
- Strategia dydaktyczna w zróżnicowanej grupie klasowej.
Prowadzący
Praktyk, edukator z wieloletnim doświadczeniem na rynku edukacyjnym.
Czas trwania oraz cena szkolenia uzgadniane są indywidualnie z klientem.