Cele:
1. Nauczyciel wie czym jest dysleksja i zna jej objawy.
2. Nauczyciel zna przyczyny dysleksji.
3. Nauczyciel potrafi wyjaśnić na czym polega dyslektyczny styl poznawczy.
4. Nauczyciel zna wybrane metody pracy z uczniem z dysleksją.
5. Nauczyciel zna etapy diagnozy dysleksji.
Program:
1. Czym jest dysleksja? Przyczyny dysleksji. Objawy dysleksji.
2. Typy dysleksji.
3. Dyslektyczny styl poznawczy – budowa mózgu dyslektyków.
4. Diagnoza dysleksji.
5. Metodyka pracy z uczniem z dysleksją.
6. Wybrane metody pracy z uczniem dyslektycznym.
7. Prawa i obowiązki uczniów z dysleksją.
Forma szkolenia: stacjonarne lub zdalne
Prowadzący:
pedagog specjalny z 16-letnim doświadczeniem zawodowym, oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny i TUS, terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta ręki, trener, doradca metodyczny w zakresie kształcenia specjalnego.
Czas trwania oraz cena szkolenia uzgadniane są indywidualnie z klientem.