1. Rozwijanie myślenia przyczynowo – skutkowego. Doskonalenie umiejętności wnioskowania i przewidywania następstw.
2. Rozwijanie kreatywności i kompetencji matematycznych uczniów.
3. Umiejętne włączenie do procesu nauczania odpowiednio dobranych zadań eksperymentalnych sprzyjających realizacji podstawy programowej.
4. Przełamanie niechęci uczniów do matematyki, poprzez ciekawe i zachęcające do nauki eksperymenty.
1. Przegląd metod sprzyjające eksperymentowaniu na lekcji matematyki: metoda problemowa, metoda czynnościowa, grupy eksperckie (JIGSAW), matematyczne stacje badawcze, cykl Kolba, lekcja odwrócona, metoda gier dydaktycznych, dyskusja panelowa i inne.
2. Eksperymenty z lustrem, kartką papieru i innymi przyrządami w tym z wykorzystaniem TIK.
3. Odkrywanie własności liczb oraz związków miarowych i geometrycznych figur płaskich i przestrzennych.
4. Odkrywanie własności statystycznych, rachunku prawdopodobieństwa i funkcji.
Doradca metodyczny matematyki w latach 2000-2018, edukator TIK, ekspert ds. awansu zawodowego, egzaminator OKE. Preferuje nowoczesny styl nauczania, m.in. z wykorzystaniem TIK oraz nacisk na rozwijanie kreatywności i twórczego potencjału uczniów, co znacząco wpływa na efektywność nauczania i sukcesy uczniów na egzaminie i w dalszej karierze zawodowej.
Czas trwania oraz cena szkolenia uzgadniane są indywidualnie z klientem.