Cele:
1. Poznanie roli nauczyciela w kształtowaniu postaw przedsiębiorczych uczniów.
2. Nabycie praktycznych umiejętności związanych rozwijaniem przedsiębiorczości i kompetencji matematycznych uczniów w trakcie realizacji podstawy programowej.
3. Umiejętne włączenie do procesu nauczania matematyki odpowiednio dobranych metod i ćwiczeń sprzyjających rozwijaniu przedsiębiorczości uczniów.
Program:
1. Rola nauczyciela w kształtowaniu postaw przedsiębiorczych uczniów.
2. Rozwój kompetencji miękkich a edukacja matematyczna.
3. Czym jest przedsiębiorczość – cechy i postawy przedsiębiorczego ucznia.
4. Przedsiębiorczość a podstawa programowa z matematyki – praktyczne wskazówki.
5. Pomysły do zastosowania na zajęciach edukacji matematycznej.
Prowadzący: doradca metodyczny matematyki w latach 2000-2018, edukator TIK, ekspert ds. awansu zawodowego, egzaminator OKE. Preferuje nowoczesny styl nauczania, m.in. z wykorzystaniem TIK oraz nacisk na rozwijanie kreatywności i twórczego potencjału uczniów, co znacząco wpływa na efektywność nauczania i sukcesy uczniów na egzaminie i w dalszej karierze zawodowej.
Czas trwania oraz cena szkolenia uzgadniane są indywidualnie z klientem.