Cele
- Nauczyciel wie na czym polega indywidualizacja pracy z uczniem i wdraża jej założenia w pracy.
- Nauczyciel zna podstawy prawne procesu indywidualizacji.
- Nauczyciel rozumie rolę i znaczenie pomocy psychologiczno – pedagogicznej w procesie indywidualizacji.
- Nauczyciel zna style uczenia się i potrafi je rozpoznać.
- Nauczyciel zna typy inteligencji wielorakich i potrafi je zdiagnozować.
- Nauczyciel wie na czym polega ocenianie kształtujące.
Program
- Podstawy prawne procesu indywidualizacji.
- Znaczenie pomocy psychologiczno – pedagogicznej w procesie indywidualizacji.
- Formy dostosowania procesu kształcenia do indywidualnych potrzeb i możliwości uczniów.
- Jak realizować indywidualizację nauczania?
- Style uczenia się.
- Teoria inteligencji wielorakich.
- Ocenianie kształtujące jako narzędzie indywidualizacji.
Prowadzący
Pedagog specjalny z 16-letnim doświadczeniem zawodowym, oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny i TUS, terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta ręki, trener, doradca metodyczny w zakresie kształcenia specjalnego.
Czas trwania oraz cena szkolenia uzgadniane są indywidualnie z klientem.