Cele:
1. Nauczyciel zna podstawowe cele terapii uczniów z autyzmem.
2. Nauczyciel rozumie rolę wzmocnień i ich wpływ na proces terapii i nauczania.
3. Nauczyciel potrafi opracować system motywacyjny dla ucznia.
4. Nauczyciel zna wybrane techniki pracy z uczniem z autyzmem i potrafi je wykorzystać w pracy.
Program szkolenia:
1. Niepełnosprawność intelektualna czyli co? Funkcjonowanie uczniów z niepełnosprawnością intelektualną.
2. Cele terapii uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w tym z autyzmem.
3. Od czego zacząć? Rozwijanie umiejętności podstawowych.
4. Wzmocnienia i ich znaczenie w procesie terapii.
5. Wybrane metody i techniki pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną w oparciu o SAZ.
Forma szkolenia: stacjonarne lub zdalne
Prowadzący:
Pedagog specjalny z 16-letnim doświadczeniem zawodowym, oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny i TUS, terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta ręki, trener, doradca metodyczny w zakresie kształcenia specjalnego.
Czas trwania oraz cena szkolenia uzgadniane są indywidualnie z klientem.