Cele:
1. Rozpoznanie i zrozumienie przyczyn niechęci uczniów do matematyki.
2. Efektywne i proste przekazywanie wiedzy matematycznej.
3. Poznanie i używanie dodatkowych narzędzi ułatwiających nauczanie matematyki – innych sposobów przeprowadzania obliczeń, gier i zabaw matematycznych.
4. Poznanie i używanie nowoczesnych technologii w matematyce – prowadzenie zajęć zdalnie, używanie programów do nauki matematyki, stron matematycznych jako wspomagania edukacji matematycznej.
Program szkolenia:
1. Dlaczego uczniowie przestają lubić matematykę – przyczyny trudności w edukacji matematycznej.
2. Jak skutecznie przekazywać matematykę na lekcji – metody prostego i efektywnego uczenia matematyki.
3. Sprytne sposoby obliczeń – różne sposoby na tabliczkę mnożenia, np. mnożenie japońskie.
4. Gry i zabawy matematyczne jako element urozmaicający edukację.
5. Nowoczesne technologie w matematyce jako wzbogacenie szkolnych zajęć, umożliwienie samodzielnej nauki przez ucznia oraz umożliwienie edukacji zdalnej – strony matematyczne, programy do nauki matematyki, platformy do prowadzenia zajęć na odległość.
Forma szkolenia: stacjonarne lub zdalne
Prowadzący:
Dyrektor sieci szkół matematyki, doktor nauk ścisłych, wieloletni praktyk w nauczaniu matematyki, trener szkoleń dla oświaty, coach. Kładzie nacisk na kształcenie samodzielnego myślenia i kreatywności u ucznia, na poszukiwanie nowych rozwiązań w edukacji i na całościowe podejście do nauczania.
Czas trwania oraz cena szkolenia uzgadniane są indywidualnie z klientem.