Cele
- Refleksja nad własnym warsztatem pracy.
- Przypomnienie roli elementów oceniania kształtującego w procesie uczenia się.
- Przegląd metod aktywizujących i stworzenie sytuacji, w której uczestnicy ćwiczą wybrane metody.
- Wymiana doświadczeń pomiędzy nauczycielami.
Program
- Moje cele i państwa cele – jako nawiązanie do elementów oceniania kształtującego.
- Refleksja – ja nauczyciel, ja uczeń.
- Czynniki powodujące, że uczeń odbiera lekcje jako nudną.
- Budowanie atmosfery sprzyjającej uczeniu się.
- Kompetencje kluczowe w różnych ujęciach.
- Efekt WOW na lekcji.
- Rola elementów oceniania kształtującego w zapobieganiu nudzie na zajęciach.
- Siła w różnorodności.
- Atrakcyjny wykład.
- Zamiana ról (przegląd metod aktywizujących, w których biorą czynny udział uczestnicy warsztatu).
- Aktywne notowanie.
Prowadzący
Nauczyciel geografii, wiedzy o społeczeństwie i matematyki, przez 12 lat doradca metodyczny.
Czas trwania oraz cena szkolenia uzgadniane są indywidualnie z klientem.