- Zwiększenie świadomości w zakresie znaczenia współpracy nauczycieli z rodzicami na rzecz optymalizacji rozwoju dziecka.
- Zwiększenie świadomości w zakresie wpływu nauczycieli na działania podejmowane prze rodziców oraz dzieci.
- Zwiększenie świadomości w zakresie wpływu nauczycieli na generowanie trudności we współpracy z rodzicem i uczniem.4.
- Doskonalenie umiejętności prowadzenia dialogu motywującego z rodzicami, nie tylko w sytuacjach trudnych.
- Dlaczego rozmowa z rodzicem zawsze jest cenna i pomaga nam w osiąganiu sukcesów edukacyjnych.
- Znaczenie wypowiedzi i propozycji nauczyciela dla decyzji i zachowań rodziców oraz uczniów.
- Kiedy dialog z rodzicami może generować trudności – jak im zapobiegać?
- Czego w rozmowie z nauczycielem szuka rodzic, a czego nauczyciel?
- Jak rodzica uczynić sprzymierzeńcem nauczyciela i nie zgubić potrzeb dziecka oraz jego rozwojowych wymagań i ”przypadłości”.
- Kluczowe kompetencje komunikacyjne w rozmowie z rodzicami.
- Prowadzenie dialogu motywującego z rodzicami – symulacje.
Psycholog, doświadczony trener, coach , specjalista z zakresu szkoleń psychologicznych. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego. Ukończyła Podyplomowe Studium Socjoterapii oraz Szkołę Trenerów “Sieć” przy PTP. Współpracownik kilku uczelni wyższych we Wrocławiu. Dziedziny warsztatów, które prowadzi, jako specjalista z zakresu szkoleń psychologicznych: psychologia zarządzania, zachowania organizacyjne, komunikacja społeczna, negocjacje i psychologia konfliktów interpersonalnych, twórcze rozwiązywanie problemów, standardy obsługi klienta, asertywność, radzenie sobie ze stresem, podnoszenie potencjału kierowniczego i pracowniczego, rozwijanie talentów, motywacja, prowadzenie treningów grupowych i in.
Czas trwania oraz cena szkolenia uzgadniane są indywidualnie z klientem.