Cele:
1. Poszerzenie wiedzy o kompetencji kluczowych w zapisach podstawy programowej kształcenia ogólnego i dokumentach Parlamentu Europejskiego.
2. Poznanie sposobów kształcenia umiejętności uczenia się ,potrzebnych do rozwoju osobistego uczniów.
3. Zastosowanie nowych strategii i metod w procesie efektywnego uczenia się.
Program:
1. Dlaczego nowa podstawa programowa i Parlament Europejski uczynił kompetencję kluczową uczenia się meta-poznawczą w rozwoju każdego współczesnego człowieka?
2. Jaka wiedza, umiejętności i postawy są atrybutami tej kompetencji kluczowej w szkole ?
3. Czynniki i metody wpływające na efektywne uczenie się.
4. Jak kształcić tę kompetencję na każdym przedmiocie i zajęciach edukacyjnych ? Bank Dobrych Praktyk.
Prowadzący: Nauczyciel – konsultant w niepublicznych placówkach doskonalenia nauczycieli ,certyfikowany edukator MEN i trener wspomagania, ekspert projektów edukacyjnych, doradca dyrektorów w zakresie wdrażania kompetencji kluczowych w szkole.
Czas trwania oraz cena szkolenia uzgadniane są indywidualnie z klientem.