Metodyka kształcenia zdalnego – jak zamienić lekcje stacjonarne na zdalne – tworzenie scenariuszy.
Cele szkolenia: Po szkoleniu uczestnicy: Zapoznają się z różnicami kształcenia tradycyjnego a zdalnego Nabędą umiejętności łączenia kompetencji cyfrowych i możliwości rozwiązać e-learningowych w kształceniu stacjonarnym
Metoda Webquest’u w rozwoju kompetencji cyfrowych.
Cele:1. Zdobycie umiejętności stosowania webquest’u jako metody do celowego i bezpiecznego korzystania z Internetu.2. Przygotowanie ucznia do efektywnego korzystania z TIK w procesie uczenia .3.
Realizacja podstawy programowej z matematyki z GeoGebrą.
Cele: Zapoznanie z programem GeoGebra i jego możliwościami w dydaktyce matematyki. Nabycie praktycznych umiejętności związanych z planowaniem, przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć z wykorzystaniem programu GeoGebra.
Kahoot – nowoczesne nauczanie i uczenie się matematyki.
Cele: Poznanie możliwości edukacyjnych platformy Kahoot. Kształcenie kompetencji matematycznych. Umiejętne wykorzystanie platformy Kahoot do: aktywowania uczniów, wyrabiania umiejętności współpracy i uczenia się przez działanie. Realizowanie
Projekt edukacyjny jako metoda współpracy międzyprzedmiotowej w celu realizacji podstawy programowej.
Cele szkolenia:1. Poszerzenie wiedzy na temat metody projektu, jej wykorzystania i adaptowania do możliwości rozwojowych i możliwości uczenia się.2. Kształtowanie umiejętności planowania i projektowania projektu
Indywidualizacja procesu nauczania, uczenia się.
Cele ogólne1. Poszerzenie wiedzy na temat funkcjonowania mózgu, specjalizacji półkul mózgowychi rodzajów pamięci. Poznanie kierunkowych typów inteligencji i preferowanych przez ucznia strategii uczenia się.2. Doskonalenie