Zarządzania własnym rozwojem i karierą zawodową, z uwzględnieniem życia rodzinnego i osobistego.
Cele: Określenie swoich mocnych stron i talentów. Zwiększenie świadomości na temat swojego potencjału. Podniesienie umiejętności zarządzania emocjami i budowania celów. Poznanie nowych narzędzi i metod
Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych ucznia.
Cele szkolenia Podniesienie umiejętności planowania pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z uwzględnienie sposobów dostosowania wymagań edukacyjnych. Doskonalenie umiejętności rozpoznawania indywidualnych potrzeb rozwojowych i
Skuteczne techniki aktywizowania i motywowania uczniów do uczenia się.
Cele szkolenia: Zapoznanie nauczycieli z definicją oraz rolą metod aktywizujących. Przedstawienie klasyfikacji metod aktywizujących procesy uczenia się. Przeprowadzenie metodą warsztatową wybranych metod aktywizujących. Uświadomienie korzyści
Dostosowanie wymagań i konstruowanie indywidualnych programów edukacyjnych – terapeutycznych dla uczniów ze spektrum autyzmem i zespołem Aspergera.
Cele ogólne: Poznanie specyfiki rozwoju dziecka z zaburzeniami neurorozwojowymi – autyzm , zespół Aspergera. Podniesienie wiedzy i umiejętności w zakresie pracy z uczniem z zaburzeniami
Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – planowanie pracy i dostosowanie wymagań edukacyjnych.
Cele ogólne: Pogłębienie wiedzy dotyczącej roli, kompetencji i zadań nauczyciela pracującegoz uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Podniesienie wiedzy na temat specyficznych potrzeb, ograniczeń i możliwości
Wsparcie ucznia z objawami depresyjnymi.
Cel ogólny: Zapoznanie ze specyfiką zjawiska depresji dzieci i młodzieży, symptomami i sposobami reagowania. Cele szczegółoweUczestnik/czka: określa czym jest depresja, rozróżnia pojęcia smutek, nastrój, depresja,