Indywidualizacja procesu nauczania, uczenia się.
Cele ogólne1. Poszerzenie wiedzy na temat funkcjonowania mózgu, specjalizacji półkul mózgowychi rodzajów pamięci. Poznanie kierunkowych typów inteligencji i preferowanych przez ucznia strategii uczenia się.2. Doskonalenie
Metody nauczania sprzyjających kształtowaniu postaw kreatywności i innowacyjności.
Cele:1. Poszerzenie wiedzy na temat metod i technik twórczych sprzyjających kształtowaniu kompetencji kluczowych i właściwych postaw.2. Kształtowanie umiejętność stosowania wybranych technik i metod twórczych.3. Zwiększenie
Organizacja pracy własnej nauczyciela. Planowanie, monitorowanie i ewaluacja procesu edukacyjnego (nauczanie stacjonarne i zdalne).
Cele ogólne: Doskonalenie umiejętności planowania procesu edukacyjnego w oparciu o triadę edukacyjną. Kształtowanie umiejętności analizy podstawy programowej i programów nauczaniai dostosowanie ich do potrzeb oraz
Kształcenie kompetencji kluczowych w procesie uczenia się przez całe życie.
Cele szkolenia: Pogłębienie wiedzy na temat kompetencji kluczowych oraz aspektów zewnętrznychi wewnętrznych wpływających na ich kształtowanie. Uświadomienie potrzeby kształtowania kompetencji kluczowych i ich roli w
To proste, ale niełatwe – o komunikacji, relacjach i współpracy w zespole.
Cel ogólny: Rozwijanie kompetencji społecznych w zakresie efektywnej współpracy z innymi osobami. Identyfikacja własnych zasobów w komunikacji interpersonalnej. Zdiagnozowanie osobistych umiejętności nawiązywania i utrzymywania asertywnych
Zarządzania własnym rozwojem i karierą zawodową, z uwzględnieniem życia rodzinnego i osobistego.
Cele: Określenie swoich mocnych stron i talentów. Zwiększenie świadomości na temat swojego potencjału. Podniesienie umiejętności zarządzania emocjami i budowania celów. Poznanie nowych narzędzi i metod